lördag 2 april 2011

Vänta vänta och vänta ...

Här får man sitta snällt och fromt och vänta på en sambo som i stort sätt inte existerar man ses nästan inte jag tycker det bara jobbas hela tiden och jag bara sitter här jag och Leon bara sitter här och glor typ vi äter sover och leker det är vad vårat liv består av vist för Leon är det ju okej han är ju ett barn . Men jag då?? Hmmm ja jag vet jag kanske klagar men det skiter jag i just nu folk får tycka vad dom vill . Och ja jag älskar min son och älskar att spendera all min tid med honom men inte bara i hemmet :/ Hmmm och sen behöver jag lite vuxen tid få en paus med jämna mellan rum det behöver alla annars går man ju in i ja jag vet inte vad i trans tror jag att jag går in i varje fall . Trött på att sitta och vänta vänta och vänta hela tiden och inte kunna göra saker på egen hand . Missförstå mig inte nu jag älskar rickard men i bland tror jag inte han förstår att jag också är en MÄNNISKA en människa med egna behov också han får ju sitt sociala på jobbet och han verkar trivas med det men jag jag har inget socialt liv alls .. hmm ja ja jag ska inte klaga mer men i bland känner jag som om jag inte finns bara för att jag är mamma och sambo men i bland skulle det vara skönt att bara vara MALIN ://

Image and video hosting by TinyPic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar