onsdag 6 april 2011

Bad på G :D


Hejsan hejsan onsdag idag och det innebär att mitt favo program kommer i kväll :D hihi har jag något att se fram emot när Leon sover :D Annars idag har jag en sego dag och jag sitter fortfarande i morgonrock :P hahha seg som tusan och inte alls pep. Har haft en ganska konstig natt må jag säga och mådde dåligt vid sex tiden och sen när jag kom upp vid nio med men det verkar som om det börjar släppa nu :D

Idag ska vi och bada med Belle och Jasmine och hanna får inte bada i och med hon har börjat öppna sig :/ Hmm blir ensam vuxen i vattnet inte alls kul men vad ska man göra :( Ungarna vill ju bada och då får jag offra mig ..

nej nu ska jagb tvinga på mig lite kläder sen packa lite bad saker . Hoppas ni alla får en kanon eftermiddag :D

Image and video hosting by TinyPic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar