tisdag 5 april 2011

Mormor akuten ;)

Mormor kommer tacka gudarna ;) hahha nej men mormor kommer hit för att hjälpa mig lite innan hela mitt hem rasar jag har ju lite små projekt lite överallt så nu ska hon komma för att hjälpa mig och passa Leon medans jag ska dammsuga tvätta och plocka här i hemmet och sen raka hunden som hårar som tusan och sen duscha henne :D Skönt att få hel ordning här hemma idag :D Så det tackar man för i och med Leon gråter så fort jag försöker göra annat än leka med honom så får man ta till hjälpen man kan få och be underbara mormor plus att mamman i hemmet får sällskap av sin bästis :D Tur jag har min mammii som alltid ställer upp när man behöver hjälp och leon bara ÄLSKAR ju att vara med henne s´å det gör ju saken ännu bättre ..

Nehej jag ska ta det lugnt medans barnet äntligen sover efter nästan två timmar krig så somnade han helt utslagen för det var han verkligen . Urshh hatar att göra honom så ledsen men han måste ju sova middag så är det ju bara och igår gav jag mig men idag så kände jag verkligen att han var tvungen att somna i sin säng och det funkade ju till sist :D Nu har jag även hittat sladden till kameran så det kommer upp bilder i kväll alla bilder som jag missat lägga in :) Kul va ?? hihi

Sen en bild på när hunden är rakade och fixad :D Tror hon kommer må bra av att bli fin igen och jag kommer med göra det i och med att det är hår överallt nu efter henne perfekt för oss båda :D



Image and video hosting by TinyPic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar