tisdag 5 april 2011

Kvälls prat om dagen :D

Jaha hejsan !! Kvällen nu och jag sitter ner mojsad i soffan har lite småt ont i ryggen efter allt städande som jag gjort idag . Mamma kom ju vid tre tiden och sen satte jag /Vi igång och plocka med tvätten och sen började jag damsuga och mamma begav sig ut på en promenad i det dåliga vädret med Leon . Han var nöjd i varje fall kan jag ju lova :) Jag fortsatte fixa här hemma och skurade även golvet så nu skiner det här hemma igen :D Jag har även rensat i ett av våra skåp som vi hade en massa saker i som inte skulle vara där :P Så det ä'nda vi har nu är nog två maskiner tvätt till och sen vika och fixa med det i morgon sen så är det klart för ett par veckor fram ..

Annars har Leon varit snäll idag . Han var lite blyg för mormor faktiskt men det släppte efter en liten stund när mormor satt på golvet och lekte :D Sen gick det kanon . Han har tittat på filmen cars idag med hihi den verkar han gilla men han har bara tittat på den genom datorn lite smått så han ville ju pilla på den i stället efter en stund men jag ska slänga på den på teve någon dag nu och se om han hellre tittar på det ..


Nehe nu ska jag in i duschen och sen ska jag faktiskt hoppa raka vägen ner i sängen är super trött efter en halv dag med bara städ :)

Och på allvar nu så har jag glömt min kamera i våran bil och jag är skit sur över detta då jag skulle lagt in bilder och mina videos när Rickard och Therese gungar men nu blir det inte så så jag och ni får snällt vänta tills i morgon :/ hmm ja ja inget jag kan göra åt men däremot ska jag bjuda på ett par gamla bilder i stället :D Hoppas det duger så länge :D

nej nu säger vi god natt från oss för idag hoppas alla sover gott i natt :D :D





Image and video hosting by TinyPic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar