måndag 4 april 2011

Lite små prat ..

Jaha idag fick man sovmorgon för Leon halv nio hihi :D Snäll han är helt lugnt låg han i sin säng och bara pratade och jag han till och med ta morgon ciggen i lugn och ro :D Det var inte helt fel det inte .. Just nu leks det här hemma för honom och pappa har nyss gett honom frukost .. Jag ska klä mig och bädda sängen och sånt ..

Idag jobbar svensson från två till elva urshhaa jag hatar det passet det inebär en helt ensam eftermiddag eller helt ensam är jag ju inte jag har ju Leon . Men ensam som vuxen hmm det är tråkigt som tusan .. Tror Therese skulle komma en runda sen och vi ska ut med barnen och sen ska jag och Leon duscha och lite sånt i kväll kolla om det finns en tvätt tid med och det gillas inte hihi orkar inte tvätta egentligen men vad ska man göra ..

Nej jag har intre mycket att skriva om just nu utan vi tar det lugnt idag städa ska det inte göras idag heller bara små plock men ingen dans med dammsugaren i varje fall ;) haha Måste raka hunden med jag har ju hittat maskinen nu äntligen så det är väl dags att fixa till kosan i huset :P Nej nu klä sig och borsta våra tänder .. Ha en bra dag . Och jag har ju lovat bilder från helgen som jag lovar kommer upp om jag bara kan hitta den förrymda sladen till kameran :/


Image and video hosting by TinyPic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar