lördag 9 april 2011

ÄLSKAR

Denna dagen som är på bilden är den bästa dagen i hela mitt liv :) Jag kan fortfarande inte inse att du är min och att det var du som låg där inne och sparkade mig och gjorde så hjärtat slog dubbla slag när jag kände dig rör dig där inne :) aTT DU MITT LILLA LIV KUNDE GE MIG SÅÅ MYCKET UT AV LIVET visste jag inte då . Du är det finaste som hänt mig någonsin och du är den jag lever för . Den dagen jag fick upp dig på mitt bröst stannade mitt hjärta och började slå andra slag slagen för dig mitt hjärta slår nu alla sina slag för dig . Du är mitt liv min luft mitt ALLT helt enkelt ingen kan föreställa sig hur mycket jag älskar dig :D Du och jag livet ut du och jag tills den dagen jag slutar andas jag ska vara din mamma i våt som torrt och skydda och hjälpa dig igenom allt både gott som ont .

Du har räddat mig från den jag var och gjort mig till din mamma min älskade son du är allt för mig och jag kommer alltid stå fast vid det för jag ÄLSKAR DIG <3<3<3<3


2010-01-10 en söndag kl 05.58 då mitt hjärta blev du <3<3


Image and video hosting by TinyPic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar