fredag 1 april 2011

Liten uppdate :D

Du är allt för mig hela mitt liv du är den som får mig att le och skratta utan dig existerar inte min värld vet inte ens vad eller vart jag var när du inte fanns för du är hela min värl :D:D:D <3<3<3<3


Hejsan svejsan Rickard kom nyss hem och Leon sover :) Han har varit super näll idag med min stora kille .. Haft Ines och lilla alexander på besök en runda och Leon har fått leka en stund och jag har fått prata av mig :D Det tackar man för .

Mamma och Hanna kommer om en stund mamma ska passa Leon ett par timmar så vi kan ge oss iväg för att inhandla lite mat som ni alla vet :D Behöver fylla på frysen nu kan jag ju lugnt säga .. Sen blir det mys i kväll mamma sover här över natten och Rickard ska jobba i morgon så vi får sällskap av mamma då med bra det ju :)


Image and video hosting by TinyPic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar