lördag 9 april 2011

Lördag :D

Lördag :D Gott det idag blir det en runda till bambu :) Myss Hihi vi skulle egentligen vara barnlediga men vi ångrade oss så vi tar med mamma Leon och Denice ;) ahha för att äta också . Blir mysigare när vi är några fler tycker vi . Och sen vill vi vara med Leon <3

Kanon väder ute nu så jag ska snart plocka ut disken från maskinen och sen ska jag åka och hämta hunden hos Janne :) Fint att köra lite bil i det fina vädret det gillar vi ;) Synd att man inte har volvon nu hihi så man kunde dunka på som bara den . Men äntligen så får vi hem den nästa vecka ska bli sååå skönt för oss alla plus att jag kan ha Leon fram i den bilen så då kan jag ha mer kol på honom :D

Nej nu ska jag plocka med det och sen på med lite smink och sen ut i solen :D Ha en kanon dag i vårt underbara väder :)



Image and video hosting by TinyPic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar