fredag 8 april 2011

Taco kväll :D

Ja sitter nu i soffan ska snart springa in på toa och fixa till mig lite :D Solen kom ju fram till sist men att det blåser lär vi få stå ut med . Men men så länge den lysande saken är frame så vad gör det :D Leon sover ÄNNU hihi han har sovit i snart två timmar underbaringen men inte konstigt efter en dusch med mammsen och sen lite gotte med pappsen :) hihi Känner mig pigg och ganska glad idag .. Hmm beror inte på något särskilt eller jo det har ju med att göra att jag har världens underbaraste lilla familj och en son som är den finaste pojken i världen . Ingen är som han är och ingen är som min man är <3

Tur jag har dom . I kväll blir det mys i soffan (Som vanligt ) med tacos och massa gott.
Dennis kommer hit en runda idag med och ska sova över och det vet jag en liten kille som lär älska det :P Så japps så ser våran dag ut taco mysss och vet ni vad JAG ÄLSKAR det . Nehje nu gå och sminka sig lite och sen ut i det vilda vädret :) Hoppas alla får en kanon eftermiddag och en kanon kväll vare sig ni är ute på vilda äventyr eller bara är hemma och myser i soffan ;D


Image and video hosting by TinyPic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar