måndag 4 april 2011

Prat Prat :D


Hej hej här ligger man i soffan UNDERBART säger jag hahha helt slut efter dagen som varit faktiskt inte för jag gjort något speciellt men det är ett hell tids jobb att ha små barn :D Men vad gör det när lill killen är glad och lär sig en massa nytt hela tiden ? Ingenting ;)

Therese och Jasmine har varit här en runda idag vi skulle ut i solen men innan dess skulle Leon sova sin sov stund . Han har ju en sov stund om dagen vid tolv ett tiden . men tror ni han somnade ?? hahha Nejpp så till sist var det bara till att ta upp honom och sen begav vi oss ut i solen .. Riktigt kanon väder har det varit idag och jag älskar det . Varmt och skönt blåste bara lite annars var det perfekt . Leon varkade ganska okej ändå för att inte ha sovit på hela dagen men sen när vi skulle gå hem ja då somnade han i vagnen rätt som det var så där fick han ligga med sin mammas jacka över sig och mysa :D Han sov riktigt bra så när vi var inne i affären så fick jag till sist fp honom att vakna hahha annars hade han ju varit uppe till tio i kväll och då hade ju inte ham mamma hunnit få lite egentid ..

Väl hemma var det kvällsmat och en dusch som gällde och sen somnade han sååå gott . Och som sagt nu ligger jag här i soffan . Ska kolla vad som kommer på teve och sen bara ta det lugnt hade egentligen behövt springa ner och slänga in en maskin tvätt men jag orkar verkligen inte så det får vänta en dag till .

I morgon fyller Rickard år och vet ni vad jag och Leon köpte en jätte fin bucket till honom och sen en annan sen satte jag ihop dom så den blev lite udda :D Skit fin blev den så jag hoppas han blir glad i kväll när han kommer hem och ser dom och den lilla lappen jag skrivit till honom :) Får se om man kan göra något fint till honom i helgen :D Nej nu ska jag kolla teve sen blir det sova tidigt för är ju en dag i morgon med :D

föresten hittade inte data sladen till kameran idag heller så jag ska leta mer i morgon och fråga om mamma vet var den är så ska jag slänga ut bilderna jag lovar :D ha en skön kväll nu ;)

Image and video hosting by TinyPic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar