tisdag 5 april 2011

Alla måsten !!

Idag är jag utan ork känner mig inte pep på något alls inte städa inte mer plockande i denna förgrymda lägenheten . Tycks som om jag alltid har något att göra i HEMMET men utanför hemmet har jag ingenting alla måsten kryper snart upp i huvudet på mig och invaderar . Hmm måste tvätt (inte tagit tag i det ännu ) Måste dammsuga måste städa i visa skåp måste måste måste ta hand om Leon (som för den delen är super snäll typ hela tiden ) Och han är ju det viktigaste måstet av alla . Så antar att det betyder att vi skiter i allt det andra och gör något skoj utanför hemmet i stället :P

Nu kommer han hmmm hoppas han inte ser mig ser att jag sitter vid data för då kommer han haha och då hinner jag inte skriva klart det jag vill skriva ;D Leon monstret är på G och springer runt i hallen och skriker till med hög ton haha upp med händerna i luften och ut i köket och hitta på en MASSA bus med pappa !!

Sjunger lite nynar på en låt bilaaaaa billllllaaaaaaaaaaa biiiiiiiiiila hela tiden BILAR hahah jag tror snart det är det ända ordet ungen kan säga :P Han älskar dom där bilarna hihi då är ju pappa glad i varje fall :D

Rickard fyller ju år idag så han fick en mängd med blommer och en fin lapp av mig och Leon när han kom hem igår . I morse när han skulle upp från sängen så öppnade jag dörren åt lille bus och han sprang in emot sängen där han såg sin pappa . Lyfte upp han i sängen och det blev pusskalas till max . Såååå många pussar som han fick idag på morgonen har vi nog inte fått på hela Leons livstid ;) haha vet Leon om att pappa fyller år idag eller var det bara att han hade saknat pappa och ville visa att han var pappas kille och ingen annans :P Jag tror på det sista .

Nej om en stund ska vi ta biiillllenn och bege oss till min mamma tror jag vädret tillåter ju inte direkt en lång promenad för min del i varje fall tror inte Leon heller gillar det så vi drar till mormor i stället om jag nu inte ångrar mig i sista minuten och stannar hemma . Vi får se alla måsten ligger ju här hemma så kanske väljer att ta tag i måstena och gör det som ska göras ;)
Ha en härlig dag och så hoppas vi att vindarna vänder och att det blir SOL i eftermiddag ;)

Image and video hosting by TinyPic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar